27 листопада 2018, 10:14

Стенограма засідання Комітету 21.11.2018

СТЕНОГРАМА

засідання Комітету у закордонних справах

21 листопада 2018 року

Веде засідання голова Комітету ГОПКО Г.М.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Є кворум, колеги. Давайте почнемо. А? А, Борис Іванович, треба. Український національний інститут, треба усім гроші.

Колеги, давайте про Державу Катар. Ми провалили. Там є якісь додаткові…? Людмила Олександрівна Паламар, Міністерство фінансів. Будь ласка.

 

ПАЛАМАР Л.О. Шановні депутати, шановна Ганна, декілька слів до проекту Закону України про ратифікацію Угоди між Урядом України і Урядом Держави Катар про уникнення подвійного оподаткування  та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи.

Законопроект підготовлений з метою виконання внутрішньодержавних процедур, необхідних для того, щоб угода і протокол до неї набрали чинності. Угода між Урядом України і урядом Катар підписана 20 березня 2018 року. Положення зазначеної конвенції повністю відповідають новітнім стандартам модельної конвенції ОЕСР, де ставки оподаткування ми встановили на рівні модельних. Тобто безпосередньо дивіденди – це 5 та 10 відсотків, процентів, 5-15, процентів 5 та 10, і роялті також 5 та 10.

Також розширено обмін податковою інформацією, який надасть можливість обмінюватись інформацією у фінансових і податкових цілях та надасть змогу вирішити стосунки, підприємницьку діяльність між суб'єктами підприємницької діяльності Держави Катар та України.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Колеги, давайте проголосуємо за цей порядок денний, розглянемо, стільки питань, скільки буде кворум, а там далі вже продовжимо або завтра, або цей… Добре?

Хто - за? І тут, колеги, ще є доручення Парубія. Будь ласка, зараз тут роздрукують всім. Ще, будь ласка, прошу включити це, якщо… включимо ми так, щоб розглянути. Будь ласка, ви зараз це роздасте.

Колеги, скажіть, будь ласка, є в когось запитання до доповідача? Будь ласка, Віктор Іванович.

 

ВОВК В.І. (Не чути)

 

ПАЛАМАР Л.О. Так, безпосередньо, так. Повністю, повністю відповідають.

Справа в тому, що ми за останні 8 років переглянули такі конвенції з такими державами, як Нідерланди, Австрія, Швейцарія, Великобританія, та привели у відповідність. Тобто ці законопроекти з Великобританією от наразі повинні розглядатися у Верховній Раді. А деякі протоколи про внесення змін до конвенції, деякі в Адміністрації Президента, якщо вони міждержавні. Ця угода, вона міжурядова. І ми намагалися за ці всі 8 років або нові укласти угоди, де встановити ці модельні ставки, або переглянути і привести до стандартів.

Тому ця угода, вона абсолютно нова, її не існувало раніше. Тому вона дуже важлива.

 

_______________. (Не чути)

 

ПАЛАМАР Л.О. Справа в тому… Я б хотіла вам сказати, що безпосередньо я приймала участь у цих переговорах, і основна мета з Кіпром була – підвищити ставку процентів з 2-х до 5-ти. Ми її підвищили.

Стаття 13 "Доходи від відчуження майна", вона взагалі… умови залишились такі ж самі. Деякі види цих акцій вони там… відчуження, вони змінилися. Але сказати, що ми змінили 13 статтю – ні. До неї по суті не були внесені зміни. Але це була умова Кіпру, що якщо ми хочемо підвищити цю ставку і ми підняли розгляд цієї 13-ї статті, то вони сказали: "Ну, давайте максимально будемо наближатись до моделі". А по суті 13 стаття взагалі не змінилась. Основна суть – це підвищити ставку оподаткування процентів. А чомусь бачать там якісь підводні камені і кажуть про те, що взагалі щось тут малось на меті, щоб когось звільнити, якісь інтереси, не держави там, не дай боже, зачепити. Насправді це не так. Це я можу сказати, тому що я безпосередньо ці…

 

_______________. (Не чути)

 

ПАЛАМАР Л.О. Я б хотіла попросити, тобто сказати, що з Кіпром треба зараз ратифікувати цю угоду або її взагалі денонсувати, тому що наближається термін дії статті, яка дозволяє нам розірвати стосунки, але це, ну, на мій погляд,  це політичний скандал.

 

_______________. (Не чути)

 

ПАЛАМАР Л.О. З 1 січня 2019 року. Ми можемо, да, стаття, термін дії дозволить нам…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Колеги, в кого ще є запитання?

Як нема, хто за те, щоб підтримати ратифікацію угоди?

Одноголосно. Рішення є.

Колеги, переходимо далі. Дивіться, зараз ми дамо дуже коротко Андрію Івановичу слово, тому що інакше це питання ми можемо довше обговорювати, про підготовку нормативно-правових актів, необхідних для належного виконання Закону "Про дипломатичну службу", який набирає чинності 19 грудня.

Будь ласка.

 

ЗАЯЦЬ А.І. Дякую.

Шановні народні депутати, закон набирає чинності 19 грудня на День Святого Миколая. Загалом необхідно прийняти 28 актів законодавства для його повної імплементації. З них 5 указів Президента, з яких 3 таємні, 15 актів Кабінету Міністрів і 8 наказів Міністерства закордонних справ, які підлягають реєстрації в Міністрі юстиції.

Станом на сьогодні, 21 листопада, прийнято три акти. Внесені до Кабінету Міністрів уже після всіх необхідних процедур або на державну реєстрацію до Міністерства юстиції, наказ Міністерства закордонних справ – 3. Направлено на правову експертизу до Міністерства юстиції урядових актів 2. Це те, що нам дозволить за там 10-15 днів їх внести на розгляд уряду.

Отже, в стані уже або прийнятої, або практично повної готовності у нас є 8 актів. На погодженнях в центральних органах виконавчої влади перебуває зараз 7 різних урядових актів, які там перебувають від 4-х до 6-ти тижнів вже, тому вони ось-ось мали би вийти вже, і з ними ми особливих проблем не бачимо.

Завершується розробка в Міністерстві закордонних справ 9 актів різної сили. Скажу відверто, що якщо ми, ну, всі 28 не встигнемо, то ми в останній ешелон відклали ті, які, скажем так, не впливають на функціонування, типу там відшкодування репатріації останків працівника дипломатичної служби, якщо, не дай бог, помре за кордоном, це буває вкрай рідко і нічого з ним драматичного не станеться.

Найбільш складні акти, розробка яких викликала великі і методологічні труднощі, і потрібно було розробляти підходи до них, - це система оплати медичних витрат і медичного страхування за кордоном, як і очікувано це було, і оплата видатків на здобуття освіти. Так само потрібно було знайти єдину методику, яка б могла застосовуватися до десятків різноманітних держав, в яких абсолютно різні системи. Зараз, після тривалого вивчення міжнародного досвіду, ми цю методичну базу знайшли. І я думаю, що наступного тижня зможемо запропонувати і колегам з Міністерства фінансів в першу чергу, і колегам з Міністерства освіти, соціальної політики, охорони здоров'я для вивчення ці акти.

Що дуже важливо, те, що один з принципових актів – це Постанова Кабінету Міністрів про порядок виплати компенсаційних виплат, вона дозволить нам нарешті відмовитися від правозастосування ще прийнятих в Радянському Союзі "Правил об условиях труда советских работников за границей" в 1974 році, Госкомтруд и ВЦСПС.

Багато-багато говорили, але це, дійсно, дуже комплексний акт, і ми дуже раді, що нарешті вдасться останній… це єдиний радянський акт, яким ми вимушено ще користуємося, частково, не повністю, а частково.

Що стосується з важливих тих актів, які вже прийняті, - це Положення про ротацію, яке передбачає добір, планування і так далі, воно вже подано на підпис міністрові юстиції, тому після публікації в "Офіційному віснику" набуде чинності.

Те, де ми зіткнулися з проблемами, але я думаю, що нам вдасться їх подолати, - це Положення про обслуговуючий персонал. Профспілки висловили застереження два. По-перше, вони вважають, що запропоноване нами обмеження по віку в 65 років для обслуговуючого персоналу є порушенням права на працю. І друге – це те, що вони вважають, що процедура добору цих працівників є занадто складною.

Наступного тижня передбачена нарада з представниками профспілок. Ми їм роз'яснимо, що, безумовно, роботодавець може, якщо читати формально чинне законодавство, то я як державний секретар, який є роботодавцем щодо категорії обслуговуючого персоналу, я можу без всяких процедур наймати водіїв, завгоспів. Це відкритий шлях до корупції, зловживань, звинувачень, і ні я, ні мої колеги, ми цього не хочемо. Повинна бути колективна, комплексна процедура оцінки цих кандидатів, добору, визначення їх фахового рівня, а тоді вже можна приймати рішення про роботу.

Щодо 65 років – це питання дискусійне. Ми будемо доводити, будь ласка, якщо керівництво професійних спілок готове під час закордонного відрядження сідати в автомобіль, який веде 75-річний водій, який о третій ночі прибув в аеропорт, бо о третій ночі прилетів літак, ну, тоді будемо дискутувати з ними. Це питання безпеки, і тут це предмет для дискусії.

Останнє, щоб закінчити. З надзвичайно важливих комплексних актів – це проект Постанови Кабміну про порядок придбання, відчуження, будівництва, ремонту нерухомості для розміщення закордонних дипустанов. Зараз ми з Мінрегіоном працюємо. Що принципово нового: ми закладаємо можливість відчуження цієї нерухомості, у нас є Бонн, де треба продати, у нас є в Нью-Йорку 67 вулиця в радянському будинку, один поверх, обставлені ми росіянами і зверху, і знизу. Ну, не можуть там наші люди жити, його треба якось в законний спосіб відчужити.

І друге – це ми пропонуємо передбачити можливість фінансового лізингу в тих країнах, де це можливо. Не просто платити оренду, яка нам коштує величезні, астрономічні гроші, на всі 126 установ. Попереднє вивчення показало, що в Туреччині ми можемо таким чином спробувати в Стамбулі, виплачуючи фактично оренду, отримати там через 10-15 років у власність, ну, і ще є декілька країн. Це дозволить оптимізувати, якщо не знизити, але більш раціонально використовувати бюджетні призначення.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. (Не чути)

 

ТКАЧУК О.В. Доброго дня всім! Навіть не знаю, з чого почати.

Коли ми розробляли цей закон, всі прекрасно пам'ятають, що Міністерство закордонних справ робило заяву: у разі прийняття цього закону 2019 рік вони повністю забезпечать за рахунок коштів, що у них буде в наявності, крім в них не вистачало на той момент приблизно 50 мільйонів.

Я так думаю, що ми не могли, виходячи з бюджетного законодавства вимог, ви не могли передбачити ці кошти, тому що не були забезпечені нормативно-правові акти. На сьогоднішній день, я так думаю, що в наступному році проблем з виконанням цих нормативних актів не буде. Може таке статися, що забере дуже багато медицина. Ми не знаємо зараз кінцевого результату, на що це вплине дійсно. Ну, тоді Міністерство фінансів буде вирішувати ці питання по мірі їх поступлення.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякуємо дуже.

Колеги, є ще запитання? Немає.

Тоді…

 

_______________. (Не чути)

 

ТКАЧУК О.В. Можна хвилиночку? Мінфіном вже підготовлені зауваження, в нас трішечки нестиковка з департаментом, який опікується військовими аташе. Вони зараз буквально за пару днів вирішать це питання, яким чином вони будуть поступать, там трішечки інший підхід до цього. І я так думаю, що наш міністр вже погодить цей акт. Я думаю, найближчим часом вже буде.

 

_______________. Дякую.

(Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Борисе Івановичу, ми маємо, але я хотіла би просто Теплюка сюди запросити як свідка, скажімо… Ну, його тут немає сьогодні, тому я просто думаю, чи ми будемо це обговорювати, чи ми перенесемо на наступне засідання…

 

ТАРАСЮК Ю.І. Якщо ми будемо обговорювати, я особисто проти.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Проти чого?

 

ТАРАСЮК Ю.І. Такої редакції.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, я взагалі вважаю, що ми нічого не повинні підписувати, взагалі, забути про цей указ, який був, і після того, що нам Теплюк прислав письмово і підписався, я вважаю, що будь-яка підготовка указу, не маючи законодавчої бази, оскільки це в законі не згадано, це ми будемо виглядати смішними, ніякими. І тому робити це для проформи, тому що треба… Це те, що….. теж, але ми отримали підтвердження тому, що Віктор Іванович був правий. І тому зараз ми мусимо, можливо, порадитися, вже не в присутності всіх, як члени комітету там окремо давайте, щоб… А тоді будемо думати, що з цим робити, і приймати якесь політичне рішення.

 

ТАРАСЮК Ю.І. Тобто ми не розглядаємо?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Борис Іванович, я просто думала, що буде там ще Теплюк, решта, щоб ми могли серйозно про це поговорити. Зараз немає, тому, я думаю, що, можливо, ми окремо, там ви, Віктор Іванович, хто ще зацікавлений, проговоримо, дійдемо до якогось політичного рішення, чи нам ця ганьба потрібна, чи непотрібна, або в якій формі, і тоді цей… Борис Іванович, отака пропозиція. Ви не проти? І тоді окремо засідання проведемо для зрозуміння. Я вам покажу ще додаткові документи, які нам надали, решта…

 

ТАРАСЮК Ю.І. Я однозначно проти…..

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я ж так само проти абсолютно цього документа. Тому я абсолютно… Тому просимо перенести це питання. Коли ми… Людмила Олександрівна ознайомить з останніми напрацюваннями і решта, і тому… Просто я не хочу тут при всіх обговорювати якісь деталі, які треба обговорити окремо. Добре? Немає заперечень? Добре.

Колеги, тоді… Зараз прийшов до нас на прохання спікера, ви бачили, те, що ми просили включити, щодо… Голова Верховної Ради, лист, якраз прийшов Остап Кривдик. Будь ласка, з цього листа можете доповісти. Це ось роздали. Ні, ні, ні, того нема, ми включили "різне", коли я сказала, що роздали лист сьогодні. Якщо ви не проти, оскільки Остап прийшов, бо йому треба готуватись до візиту спікера до Брюсселя.

Ми відпускаємо Андрія Івановича…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. А, добре. Тоді 10 хвилин зараз хай буде.

Дивіться, по культурному центру. Борис Іванович, яка у вас була пропозиція? Давайте проголосуємо, поки є кворум, і тоді перейдемо, дамо Остапу слово.

Третє питання зараз: діяльність Українського культурного центру в Москві. У вас була пропозиція - за результатами заслуховування тоді.

Будь ласка.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. А де Людмила Олександрівна? Вона вийшла зараз. Добре, тоді поки що переносимо це.

Колеги, давайте тоді, раз є Андрій Іванович, останнє питання про… Ви бачили, чому МЗС не хоче надати комітету копію ноти, якою було заявлено Російську Федерацію про бажання України припинити дію договору.

 

ЗАЯЦЬ А.І. Я готовий доповісти, що вчора т.в.о. міністра Олена Володимирівна Зеркаль підписала листа на запит комітету, і він, як щойно мені колеги сказали, ще не дійшов, але я пересвідчився, що він вийшов з МЗС. Я не долучався ні до підготовки, ні копії. Але я запевнений був секретаріатом Зеркаль, що лист вийшов.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дивіться, колеги, якщо цього листа не буде, тоді ми будемо в окремому, приймати якихось, я не знаю, вже парламентський контроль, якихось заходів, тому що я вважаю, що це є… Колеги, Віктор Іванович! Віктор Іванович мене підбиває в суд. Андрій Іванович, ви не жартуйте. Віктор Іванович мені якраз говорить, що треба вже йти в суд, тому що три звернення від комітету… (Не чути)

 Я не розумію, що в тій ноті. В мене вже складаються якісь конспіративні ці… (Загальна дискусія)

 Дивися, ось тут є три листи вже відправлені в МЗС від, там, вересень, жовтень і листопад, вже з нагадуванням їм про всі порушення. Я не розумію, в чому…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Якщо буде листа, ноти, я думаю, що там треба звільняти не тільки Клімкіна, а Зеркаль і всіх решта, просто-напросто. Ну, ми можемо подати постанову… (Загальна дискусія)

 Колеги, але ми можемо принаймні виступити публічно чи почати судові позови, чого би не хотілося, тому що ми завжди, комітет, для МЗС виступав конструктивним в плані і збільшення коштів…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Якщо ми не отримаємо копії ноти і отримаємо чергову відписку, бо останнім часом в МЗС є нова форма відписок: під грифом ДСК. Не давати відповіді на питання, але робити ДСК, і в такий спосіб, щоб потім не можна було… Це новий вид бюрократичних цих…

Важливі питання, вони не дають відповіді на них, але ставлять гриф ДСК, що ти не можеш потім оприлюднити ні позицію МЗС і так дальше. Це робить Олена Зеркаль, дуже технічно, професійно.

 

ТАРАСЮК Б.І. Я хочу сказати, що ця ситуація з ненаданням ноти, вона є продовженням ситуації, якою нам пропонують погодитися, щоб об нас ноги витерли оцим положенням про заслуховування, от і все.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Борис Іванович, я зараз, в принципі, я хотіла подякувати Андрію Івановичу, хоча він як держсекретар, і він на собі несе весь тягар хаосу, бардаку в МЗС. Тому що він непричетний, взагалі він не мав би ходити до нас на комітет, мав би ходити хтось із заступників, на чому ми завжди наполягали, хто відповідає за політичні питання. Тому держсекретар – у ваших повноваженнях немає політичних, ви і…….. Тому МЗС має нарешті призначити ще додатково два-три заступники міністра, щоб… (Не чути)

 (Загальна дискусія)

 

КРИВДИК О.В.  Дякую, Ганна Миколаївна.

Шановні народні депутати, Андрій Володимирович Парубій, Голова Верховної Ради України, планує офіційний візит у Республіку Корея 9-15 грудня цього року. Одним з документів, який планується до розгляду, до підписання, погоджений з нашим посольством, з корейською стороною, - це Угода про співробітництво між Верховною Радою України і Національною Асамблеєю Республіки Корея.

Документ базований на стандартній міжнародній практиці. Також ми вивчили ті міжпарламентські договори, які підписувала Національна Асамблея Республіки Корея з іншими парламентами. По факту, це стандартний міжпарламентський документ.

Прохання Андрія Володимировича до комітету – підтримати.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, секретаріат підготував, як приклад, Угоду про співробітництво між Верховною Радою і Національною Асамблеєю Республіки Корея з тими прикладами, які в нас були з Італією. Тут є лист. Які в кого думки?

Так, так.

 

ТАРАСЮК Б.І. … Остап прояснить. Наскільки оце проект, який підготовлений секретаріатом комітету, відрізняється від того проекту, який нам надали, від вже існуючої Угоди між Кореєю і Казахстаном?

 

НЕСТЕРЕНКО Л.О. Ми просто опрацювали ці два документи за півгодини, через те можу сказати: практично нічим. Ті ж принципи, ті ж самі норми, єдине, може, трішки по-іншому викладені в абзацах.

(Не чути)

(Загальна дискусія)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Фактично ми даємо політичне, скажімо, добро і рекомендацію міжпарламентському відділу і в юридичне управління фіналізувати на предмет там якихось там неточностей юридичних, неузгодженостей…

Будь ласка, Борис Іванович.

 

ТАРАСЮК Б.І. Я пропоную, щоб ми прийняли рішення, згідно з яким рекомендувати Голові Верховної Ради для розгляду як основу даного проекту. А далі це вже питання апарату Голови Верховної Ради, Міністерства закордонних справ. Вони повинні допрацювати…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Хто за те, щоб підтримати… взяти за основу цей розроблений законопроект з дорученням… Рекомендувати його взяти за основу з дорученням - ми ж можемо дати, - дорученням міжпарламентських зв'язків та юридичному управлінню фіналізувати… і Міністерству закордонних справ.

Хто - за? Є. Колеги, дякую.

Тепер переходимо… Все. І дякуємо секретаріату за те, що оперативно, прошу зазначити, що комітет працює, як пожежна машина, на 250 відсотків, Остапе.

Колеги, тепер міжпарламентська діяльність і співпраця. Оце треба, бо там багато зависло різних питань. Давайте дивимося, і переходимо до четвертому пункту: про міжпарламентську співпрацю Верховної Ради.

Ви бачили лист від Марії Іонової щодо поїздки жінок на цей… Глобальний форум жінок.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Посилати?

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Щоб підтримати фінансування, квитки. Ось є, Віктор Іванович, спокійно, в нас все є. Дивіться, от беріть оці документи…

(Загальна дискусія)

Я нічого не хотіла. (Шум у залі)

Ні, в мене нема, я якраз не є в "рівних можливостях"… (Не чути)

 

НЕСТЕРЕНКО Л.О. …на фракції було розіслано ще влітку.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Так хто дає? Хто дає….

 

_______________. Значить, туди їде за свій рахунок Королевська… А?

 

_______________. (Не чути)

 

НЕСТЕРЕНКО Л.О. Віктор Іванович, на фракцію ще влітку було направлено… А, вибачте, вибачте, вибачте, Вікторе Івановичу. Це я… Да.

Мова йде про двох жінок, наскільки я знаю, точно про Геращенко Ірину, а друга кандидатура ще поки… Чи Бабак, Бабак ніби. Бабак.

Абсолютно всі парламенти…

(Загальна дискусія)

(Не чути)

 

КРИВДИК О.В.   Щодо делегації, там є один нюанс: європейці дали досить обмежені квоти на зустрічі, і з Таяні, і з іншими, там один плюс три, тобто по факту можливості потрапити на зустрічі і рамках поїздки не буде. Це єдина ремарка, яку я хотів зробити.

(Загальна дискусія)

(Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. …постанову уряду, пригадуєте, що вона готується зараз, і МЗС має деякі претензії, що ДУС підготував, про передачу після аудиту, щоб прийняти на баланс, там є купа нюансів. Так само, щоб ця постанова уряду, який стан справ.

 

ТАРАСЮК Б.І. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я погоджуюсь. Колеги…

 

ТАРАСЮК Б.І. Нащо будь-кому чиїсь клопоти, хто їх створив? Хай розбереться ДУС з тими орендованими приміщеннями разом з Генеральною прокуратурою, потім тоді очищене приміщення отримає МЗС. Нащо їм проблеми зараз?

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. (Не чути)

Хто - за? Да, підтримуємо цю позицію, вона важлива. Оскільки, якщо б не втручання комітету, якщо б не втручання комітету, півтора роки, що ми висимо над цим, центру - і цього би не було, і Мін'юст би з МЗС тут не зустрічались і не було би тих кроків, що були.

Зараз коротко тоді, Борис Іванович, про Литву.

 

ТАРАСЮК Б.І. (Не чути)

 (Загальна дискусія)

 

(Запис без мікрофону)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Тоді вже, раз така пішла ця… Колеги, я чесно хотіла б сказати, що, звісно, ми тут влаштували певне шоу при Заяцю і так дальше. Але я вважаю, що це велике неподобство – те, що робить МЗС, не тільки ця нота, і інші. Я просто хочу сказати, що, можливо, давайте приймемо рішення якесь, можливо, не сьогодні, а подивимося, що нам відповість Зеркаль. Але якщо Зеркаль не пришле там копію ноти, а просто знову напише якусь відписку і знову загрифує ДСК, і зробить там на запитання…

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре. Давайте тоді приймемо рішення від… За рішенням комітету сьогодні просимо перестати ігнорувати, а надати нам копію документа, тому що вони відправили в Російську Федерацію копію ноти про припинення дії договору. Я не розумію, в чому проблема, чому два місяці ми не можемо отримати копії. Я мовчу вже про Азовське море, ці відписки, про участь… Мін'юст жаліється на МЗС, що вони не дають людини, яка би брала в цій міжвідомчій групі. Ну, це бардак просто!

Будь ласка, Борис Іванович.

 

ТАРАСЮК Б.І. (Не чути)

(Загальна дискусія)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Колеги, давайте зробимо, можливо, лист все-таки за рішенням…? Колеги, давайте за рішенням комітету звернутися до уряду про, не знаю, неподобство, як це сформулювати, щодо ненадання ноти. Все. Про ігнорування… (Шум у залі) Закону і так дальше. Давайте цей… Так я як… Дивіться… І Закону про комітети.

Хто – за? Дякую.

 

_______________. А офіційна яка аргументація?

(Загальна дискусія)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Колеги, я пропоную не тільки Гройсману написати, я пропоную ще написати Порошенку лист. У зв'язку з цим неподобством, яке… Клімкіна.

Хто за те, щоб ще Порошенку написати лист? Є.

 

_______________. (Не чути)

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ми це озвучимо обов'язково, і не тільки це. Я ж вам, коли ви читали документи ДСК по Азову, ну, там є наші питання, але там немає відповідей на ці питання. Якщо ви уважно читали, що ми ставили, ми вдогонку їм ще поставили питання… Коли… (Не чути)